15 dec 2013

Hema chocolade masker

Heeey iedereen, vrijdag kreeg ik nog een paar Sinterklaas cadeautjes, waaronder 3 gezichts-
maskertjes van Hema. Ik was hier heel blij mee, aangezien ik best wel wat ontspanning kan gebruiken tijdens de examens (dit is trouwens de reden dat ik al weer zo lang niets gepost heb, sorryyyy). Zaterdagochtend heb ik al meteen het eerste maskertje uitgeprobeerd. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!

hema chocolade masker ingredienten
Dit zijn de ingrediënten van het maskertje. Ik ben niet echt een expert op dit vlak, maar ik zie wel al enkele goede ingrediënten staan, zoals cacao seed butter en sea salt.
(bron:www.girlydelights.nl)

Het maskertje zou perfect moeten zijn voor een gemengde huid, vanwege de hydraterende chocolade, en het zeezout is dan weer goed voor de iets vettere huid. Dit maskertje kan ik dus heel goed gebruiken, want ik heb een gemengde huid. 

Dit is hoe mijn gezicht eruit zag voor ik het maskertje opdeed. Ik heb niet zo veel last van acné, maar mijn neus heeft wel wat wijde poriën, en ziet er een beetje rood uit.
Niet op letten, ik was net wakker hier haha :p

Dit is hoe het maskertje eruit zag toen ik het net op had gesmeerd. Het rook echt god-de-lijk. Ik hou heel erg van chocolade, en dit was echt de perfecte geur haha. Er zat heel veel in het pakje, ik had een redelijk dikke laag opgesmeerd, en nog steeds zat er een hele boel in. Perfect dus voor een avondje met je beste vriendin!

Dit is hoe het masker er uit ziet na ongeveer 15 minuten. Sorry voor het zure gezicht, maar doordat het masker zo hard wordt is het moeilijk om je gezicht nog te bewegen haha. 

Dit is hoe mijn gezicht er uit zag na het afspoelen. Dat was trouwens een heel karwei, omdat ik zo veel opgesmeerd had. Zoals je ziet is mijn huid nogal rood, dat heb ik meestal bij maskertjes, maar dit was wel heel erg rood. Gelukkig trok dat weg toen ik wat crème in masseerde. Hierna voelde mijn gezicht echt ongelofelijk zacht aan!

Zo dit was mijn review. Ik vond dit best een fijn maskertje, met een heerlijke geur en een zachte huid als resultaat. En voor €1,60 vindt ik dit zeker goed! 

Xoxo Febe <3