1 jan 2012

Kerstcadeautjes

Haay, ik wil jullie in deze post laten zien welke kerstcadeautjes ik gekregen heb. Ik heb er niet zo veel gekregen, maar ik ben er erg blij mee. Voor alle duidelijkheid, ik wil helemaal niet stoefen met mijn cadeautjes, maar het leek me gewoon leuk om ze met jullie te delen.



Als eerste heb ik een handtasje gekregen van Achter de maan, het is niet helemaal mijn stijl, maar ik ben er wel blij mee. Het eens iets anders, zoals je ziet is het een beetje in seventies stijl.



Het volgende dat ik gekregen heb is iets waar ik echt al maanden achter vroeg, namelijk de cd van One Direction. Als je mijn wishlist hebt gelezen kon je zien dat hij er ook bij stond. En nu heb ik hem dus gekregen. Ik ben er zooooooo blij mee! Ik ben echt zo'n freaky fan die half geobsideerd is door haar idool, en het was dus een echte hel om zo lang te moeten wachten op die cd. En nu ik hem heb speel ik hem dan ook helemaal plat. Echt ik ben zo blij! Ook al kende ik al de liedjes al van op youtube, ik blijf er blij mee :)


Nog een cadeautje was nogal een ironische magneet met een grappige boodschap op...


Het volgende cadeautje heb ik jammer genoeg niet op foto, het zijn kerstlampjes met pluimpjes aan. Ik heb ze op mijn kamer aan een balk gehangen dus nu lijkt het alsof er sterretjes aan die balk hangen, erg schattig!

Het laatste cadeautje heb ik gisteren gekregen, het is een kersenpitkussen die perfect rond je nek past. Wat perfect is voor mij, want ik heb vaak last van een stijve en pijnlijke nek, en dan moet je je nek warm houden, waar met een normaal kersenpitkussen is dit nogal moeilijk.


Zo dit waren mijn kerstcdeautjes! Wat heb jij gekregen? 


Liefs Febe

1 opmerking:

  1. Die blondjes- magneet is echt zalig !! En natuurlijk die overleuke CD !

    BeantwoordenVerwijderen