21 dec 2011

Update: Laat die nageltjes groeien

Heey iedereen, ik ben dus aan het proberen om mooie lange gezonde nagels te krijgen.. Wat bij mij meestal nooit het geval is, want er is altijd wel een nagel die afbreekt ofzo. Erg vervelend! Nu ben ik dus aan het proberen om ze lang en gezond te houden. Het gezond houden is voor mij erg moeilijk want ik heb de neiging om altijd met mijn nagels in mijn mond te zitten. Niet dat ik erop bijt ofzo, maar ze zitten gewoon vaak ik mijn mond. Ik weet het, het is niet hygiënisch en al die andere stuf, maar ik doe het gewoon, don't ask me why. Ze lang laten worden is dus ook een hele opgave. Mijn duim- en ringevingernagels zijn altijd lang maar die andere nagels, het lijkt wel alsof ze niet willen groeien ofzo. Zo wil ik ze dus, ze hoeven zelfs niet zo lang te zijn, maar een beetje langer zou fijn zijn!

  



Dit zijn de dingen die ik probeer om ze gezond te houden enzo:
- Soms eens handcrème gebruiken
- Altijd een base coat gebruiken zelfs als ik geen andere nagellak heb
- Minder knippen, meer vijlen
- Proberen mijn nagels niet in mijn mond te steken


Zo dit waren de dingen die ik doen, iemand nog tips? Ik had ergens eens iets gelezen over iets met look ofzo, weet iemand hoe dat zit?


Xx Febe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten