10 dec 2011

MyBeautyFact

Heey, dit is niet echt een post ofzo, maar eerder een soort mededeling! Ik heb vanaf nu ook een persoonlijke blog zodat BeautyFact puur over beauty, lifstyle en andere coole stuff kan gaan! Want ik wil jullie natuurlijk niet te veel vervelen met mijn privéleven als je hier puur komt om te lezen over beauty. En langs de andere kant kunnen mensen die niet geïntreseerd zijn in beauty dan gewoon over mijn dagelijkse leven lezen. Je kan natuurlijk ook allebei volgen hé! Je zal zien dat dit een wordpress design is en dus helemaal anders als BeautyFact. Ik wou eens wat anders proberen en kijken wat fijner werkt. Ik heb wel de indruk dat wordpress wat moeilijker is, maar ook wel erg leuk! Dus dit is mijn persoonlijke blog: www.MyBeautyFact.wordpress.com


Ik hoop dat je toch blijft komen naar beautyfact! En het zou leuk zijn moest mybeautyfact ook wat vaste bezoekers krijgen he ;) Wat vinden jullie leuker? BeautyFact of MyBeautyFact?


xx Febe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten