10 dec 2011

Boys about beauty :)

Heey, dit wordt een nieuwe columm waarin ik iedere keer 4 jongens hun mening vraag over beauty. Ik vind dit zelf een erg leuke columm omdat ik me soms toch wel afvraag, hoe denken jongens over beauty enzo. En vinden ze dit eigenlijk belangrijk? Dus hier gaan we:




Welke beautyproducten gebruik jij?


Glenn (16 jaar): Ik gebruik meestal deo van Axe, maar ik wissel wel af van soort bv. Axe Choco, Axe Dry, Axe Africa...  Als shampoo gebruik ik Dove for men en Adidas. Ik doe soms ook gel in mijn haar en dan is die gel meestal van schwarskoph7. Mijn parfum is Axe Choco en Addidas. En nee, ik smeer nooit crĂ©mekes op mijn gezicht xD




Rembert (14 jaar): Ik gebruik shampoo, conditionner en deo. Mijn shampoo is van Kyrell en mijn deo is van Axe.
Brian (14 jaar): Ik gebruik meestal deo van Nivea, en mijn shampoo is op basis van honig en melk, maar ik ben de naam vergeten.
Iwan (15 jaar): Mijn shampoo is van schwarzkopf, mijn deo van axe en mijn douchegel is ook van Axe.


Wat vind je er van als meisjes make-up dragen?


Glenn:  Een meisje mag wel make-up ophebben voor een fuif of een date, maar op school vind ik dit niet echt nodig. Want hoe minder make-up, hoe beter je haar naturelle schoonheid ziet.
Rembert: Euuhm, ik vind make-up eigenlijk niet zo speciaal. Ik vind het wel tof, als ze maar niet te veel dragen. Want dan wordt het lelijk!
Brian: Als ze niet overdrijven kan dat wel schoon zijn ja!
Iwan: Meisjes mogen make-up dragen, maar niet te veel...


Geef je veel om je uiterlijk?


Glenn: Ik spendeer wel wat tijd aan mijn uiterlijk, gel in mijn haar doen, scheren en andere boyisch stuff :P



Rembert: Ja, ik spendeer wel redelijk wat tijd aan mijn uiterlijk. Vooral aan mijn haar xD
Brian: Ik vind het wel vrij belangrijk om er niet bij te lopen als een zeepmop (lees: iemand die er niet uitziet en er belabberd bijloopt), maar voor de rest spendeer ik er niet zoveel tijd aan.
Iwan: Ik vind het toch wel belangrijk om er netjes uit te zien.


Conclusie: De meeste jongens gebruiken deo van Axe, vinden dat meisjes niet te veel make-up mogen dragen, en willen er toch wel proper bij lopen!


Zo dit was het! Wat vinden jullie hier over, luister je soms naar wat een jongen zegt om zo in de smaak te vallen?


Greetz Febe xx

3 opmerkingen:

  1. Haha, wat een leuk artikel! Nee, ik luister nooit naar een jongen, hij neemt je zoals je bent of course! Ik moest wel lachen om sommige uitspraken. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer superschoon gezegd van Glenn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. of da wij nu veel make-up hebbe ofwa dn ook so what ze moeten ons neme zoals we zijn ;D

    BeantwoordenVerwijderen