25 nov 2011

Movie Time (2)


Heey, misschien weten jullie het al. Ik ben een grooote filmliefhebber! Dus hier volgen nog een paar topfilms die je volgens mij moet gezien hebben!
 


Om te beginnen heb ik Point Break. Dit is een film over een jonge politieagent die voor zijn eerste opdracht al meteen undercover moet gaan als surfer. Op die manier moet hij een dievenbende, die zichzelf 'The Presidents' noemen, zien te pakken te krijgen. Ondertussen wordt hij natuurlijk verliefd... Deze film is geschikt voor jongens en meisjes. Je moet wel van wat actie houden.. En is dit niet het geval dan kan je nog altijd wegdromen bij het prachtige lichaam van de jonge Keanu Reeves. 


 


Mijn punten: 8/10

Voor de tweede film heb ik gekozen voor een romantische film, namelijk 'Zot van A'. Dat is de Vlaamse verise van 'Alles is liefde'. Ik heb deze film vorig jaar in de bioscoop gezien en ik heb me echt een kriek gelachen! (Nuja dat kwam ook deels omdat de twee meisjes naast mij constant in de lach schoten xD) De film speelt zich af rond Sinterklaas en verteld het verhaal rond een heleboel mensen. Meer ga ik niet vertellen over de inhoud van de film, want dan ben ik uren bezig. Het leuke aan de film is dat half bekend Vlaanderen een rol heeft in de film. Hieronder kan je naar de trailer kijken.


Mijn score: 7,5/10

En voor de laatste film heb ik gekozen voor 'Monte Carlo'. Dit is een film waarin mijn lievelingsactrice meespeelt, namelijk Selena Gomez. De film gaat over drie meisjes die samen op vakantie gaan naar Parijs, de reis blijkt echter een flop te worden tot één van de meisjes aanzien wordt als een rijke erfgename. Hierdoor komen ze terecht in Monte Carlo, waar ze leven als de jetset. Ik vond deze film echt GEWELDIG!! Echt iets voor meisjes ;) 


Hieronder vind je de trailer:

mijn score: 9/10

Zo dit waren weer een paar must see movies!! Hope you liked it! Wat zijn jouw lievelingsfilms?

xxx Febe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten