9 okt 2011

10 vervelende beautyfacts

Heey, heb jij soms ook zo'n moment waarop je je make-up, haar.. echt wil vervloeken? Ik wel in ieder geval. In dit artikel kan je 10 dingen lezen die ik echt vervelend vind. 


1) Je laat je bronzer of blush vallen en hij breekt. Aaah dit is zo frustrerend! Je kan hem wel nog gebruiken, maar als je hem opendoet valt er vanalles uit.





2) Je doet bronzer op en als je buitenkomt heb je pas door dat je er uitziet als een negerin die te lang onder de zonnenbank heeft gelegen. Niet echt charmant als je blond haar hebt he..





3) Je koopt een foundation, maar als je hem thuis uitprobeert merk je dat hij te donker is. Dat is op zich nog niet zo erg, maar het is erger als je dat pas doorhebt als je al je make-up al op hebt.


4) Je gaat zwemmen en vergeet dat je mascara aan hebt.. Met als resultaat, een paar mooie panda oogjes.





5) Je lakt je nagels en als je denkt dat ze droog zijn bots je per ongeluk ergens tegen en blijken ze nog niet droog te zijn waardoor je helemaal op nieuw mag beginnen.


6) Je wil je haar wassen en er shampoo in doen, maar dan neem je de verkeerde fles en heb je plots conditionner in je haar..


7) Een rolleroogschaduw die niet goed verdeelt.


8) Je hebt net een maskertje op als er aan de deur gebeld wordt.





9) Je wilt parfum opspuiten, maar het spuitgat zit aan de verkeerde kant.


10) Je hebt net je hele haar mooi stijl gemaakt en dan ga je met de fiets naar school of naar je werk en als je daar eenmaal aankomt zit je haar helemaal 
vol met krullen.





Zo dit waren mijn vervelendste beautyfacts. En wat zijn dingen die jullie irriteren aan make up?

1 opmerking:

  1. Wat ik soms voorheb is dat ik zeep op mijn haar zit te smeren :)

    BeantwoordenVerwijderen